intTypePromotion=1
zunia.vn Tuyển sinh 2024 dành cho Gen-Z zunia.vn zunia.vn
ADSENSE

KPIs for Callcenter

Chia sẻ: V. Rohto Vitamin | Ngày: | Loại File: DOC | Số trang:9

15
lượt xem
1
download
 
  Download Vui lòng tải xuống để xem tài liệu đầy đủ

KPIs for Callcenter refer to issues such as: inbound call center, Outbound call center, Order entry accuracy, Hitrate, Call management operator activities, Answered calls per hour, Total Calling Time, Average queue time of incoming phone calls... invite you to consult. Alternatively, you can refer to Bộ Tài Liệu Xây Dựng KPI Cho Doanh Nghiệp on TaiLieu.VN to learn more about KPI and BSC indicators of other departments in the business. Good luck!

Chủ đề:
Lưu

Nội dung Text: KPIs for Callcenter

ADSENSE

CÓ THỂ BẠN MUỐN DOWNLOAD

 

Đồng bộ tài khoản
2=>2